Potpuno nova NetBanking aplikacija
Zašto Erste NetBanking aplikacija?
Erste NetBanking aplikacija je koncept najsavremenije digitalne banke u Srbiji. Štedi vreme i novac i laka je za korišćenje. Uz samo par klikova pristupite vašim dinarskim, deviznim, štednim ili kreditnim računima kao i platnim karticama. Vršite dinarske i devizne transakcije sa najnižim provizijama.
Moderno rešenje za brz tempo života
Stanje na računu
Imajte uvid u stanje i promet na svim vašim računima, kad i gde vama odgovara.
Upravljanje karticama
Privremeno blokirajte karticu, podešavajte limite za plaćanja i podizanja gotovine na bankomatima.
Devizna plaćanja
Vršite devizna plaćanja širom sveta.
Menjački poslovi
Koristite usluge onlajn menjačnice, po kursu koji je povoljniji od zvanične kursne liste Banke.
Krediti
Uvid u detalje o kreditu.
Izvodi i potvrde o plaćanju
Preuzmite izvode i potvrde o plaćanju besplatno.
Trajni nalozi
Upravljajte trajnim i ugovornim trajnim nalozima.
Upravljanje mobilnom aplikacijom
Aktivirajte vašu mBanking aplikaciju i upravljajte povezanim uređajima.
Kako da postanem korisnik Erste NetBanking aplikacije?
Ugovorite uslugu
Postanite klijent Erste Banke da biste koristili elektronsko bankarstvo – NetBanking.
Podnesite onlajn zahtev za račun uz samo par klikova.
Prijavite se na NetBanking
Na mejl adresu će vam stići korisničko ime, a putem SMS poruke privremena lozinka koja traje 72h.
Nakon unošenja korisničkog imena i privremene lozinke za aktivaciju je neophodno da kreirate novu lozinku za prijavu.
Česta pitanja
Ovde možete videti odgovore na najčešće postavljena pitanja
Kako da se prijavim na NetBanking?
Ukoliko već imate račun u Erste Banci, odnosno ranije ste koristili staru NetBanking aplikaciju, za aktivaciju vam je potrebno staro korisničko ime i lozinka.
Ukoliko ste novi korisnik, odnosno otvorili ste račun nakon 03.05.2023. na imejl ste dobili korisničko ime, a putem SMS poruke privremenu lozinku koja važi 72 sata. Ukoliko istekne 72 sata, pozovite kontakt centar.
Izaberite opciju korisničko ime. U polje „Korisničko ime“ unesite korisničko ime koje ste dobili putem mejla, a u polje „Lozinka“ lozinku koju ste dobili u SMS poruci na prijavljeni broj mobilnog telefona.
Definisanje novog korisničkog imena i lozinke
Klikom na „Prijava“ otvara se ekran u kome je potrebno da definišete Vaše trajno korisničko ime i lozinku, u skladu sa navedenim pravilima, a koje ćete koristiti za dalji pristup aplikaciji i potvrdite kodom koji ćete dobiti u SMS poruci.
Nakon izmene inicijalnog korisničkog imena i lozinke biće potrebno potvrditi izmene unošenjem jedonkratne lozinke (OTP kod) koja se dobija putem SMS poruke. Sledeći korak je automatsko prijavljivanje u NetBanking.
Ako se podaci pogrešno unesu tri puta, NetBanking usluga se zaključava. U tom slučaju pozovite nas na 0800 201 201 ili 021 423 364.
Prijava na Erste NetBanking pomoću mTokena
Za prijavu na Erste NetBanking pomoću mTokena je neophodno da imate aktivnu Erste mBanking aplikaciju.
Na početnoj strani izaberite opciju mToken.
Unesite PIN pomoću kojeg pristupate Erste mBanking aplikaciji.
Nakon unosa PIN koda na ekranu su se pojavili:
- Serijski broj
- OTP kod koji važi dva minuta
Na stranici za prijavu na Erste NetBanking izaberite opciju MTOKEN.
U polje Serijiski broj unesite serisjki broj koji ste dobili u mBanking aplikaciji.
U polje OTP kod unesite OTP kod koji ste takođe dobili u mBanking aplikaciji.
Kliknite na dugme Prijava.
NetBanking tutorijali
Šifarnik osnova plaćanja
Pogledajte listuKorisna dokumentacija
PDF (20 KB) | |
PDF (6 MB) | |
PDF (222 KB) | |
PDF (153 KB) | |
PDF (25 MB) | |
PDF (146 KB) | |
PDF (423 KB) | |
PDF (420 KB) | |
PDF (17 KB) | |
PDF (17 KB) | |
PDF (20 KB) |