Mobilno bankarstvo – mBanking

Držite svoje finansije na dohvat ruke

  • Plaćajte račune skeniranjem QR koda na računu
  • Vršite devizna plaćanja širom sveta
    uz najpovoljniji kurs za razmenu valuta
  • Upravljajte svojim karticama iz mobilne aplikacije
  • Nova usluga plaćanja ,,Prenesi"

mBanking aplikacija

Šta sve može naša aplikacija?

Kreirali smo mBanking rešenje koje će vam omogućiti da upravljate svojim finansijama bilo gde i bilo kada, bez odlaska u Banku.

  • Prikaz svih proizvoda na početnoj stranici
  • Uvid u stanje i promet na svim vašim računima, kad i gde vama odgovara
  • Skenirajte QR kod sa računa i platite račun za nekoliko sekundi
  • Devizna plaćanja
  • Prijava i potpisivanje naloga biometrijskim podacima
  • Pregled izvoda u okviru aplikacije i preuzimanje na mobilni uređaj
  • Privremena blokada i deblokada platnih kartica
  • Određivanje limita transakcija koje se vrše platnim karticama na bankomatima i POS terminalima
  • Ograničavanje upotrebe platnih kartica na bankomatima ili POS terminalima
  • Preuzimanje potvrda o plaćanju u formi naloga za prenos
  • U okviru same aplikacije od nas možete potražiti podršku ili savet
  • Koristite usluge onlajn menjačnice, po kursu koji je povoljniji od zvanične kursne liste Banke
  • Upravljajte trajnim i ugovornim trajnim nalozima
  • Uvid u detalje o kreditu i preuzimanje plana otplate

Kreirali smo mBanking rešenje koje će vam omogućiti da upravljate svojim finansijama bilo gde i bilo kada, bez odlaska u Banku.

  • Prikaz svih proizvoda na početnoj stranici
  • Uvid u stanje i promet na svim vašim računima, kad i gde vama odgovara
  • Skenirajte QR kod sa računa i platite račun za nekoliko sekundi
  • Devizna plaćanja
  • Prijava i potpisivanje naloga biometrijskim podacima
  • Pregled izvoda u okviru aplikacije i preuzimanje na mobilni uređaj
  • Privremena blokada i deblokada platnih kartica
  • Određivanje limita transakcija koje se vrše platnim karticama na bankomatima i POS terminalima
  • Ograničavanje upotrebe platnih kartica na bankomatima ili POS terminalima
  • Preuzimanje potvrda o plaćanju u formi naloga za prenos
  • U okviru same aplikacije od nas možete potražiti podršku ili savet
  • Koristite usluge onlajn menjačnice, po kursu koji je povoljniji od zvanične kursne liste Banke
  • Upravljajte trajnim i ugovornim trajnim nalozima
  • Uvid u detalje o kreditu i preuzimanje plana otplate

Nova usluga plaćanja ,,Prenesi"

Usluga ,,Prenesi’’ je od sada dostupna na mBanking aplikaciji. Ova usluga predstavlja instant plaćanje na određeni broj telefona. Na ovaj način možete jednostavno da prenesete sredstva, i to bez poznavanja računa primaoca. Iznos koji možete preneti ovom vrstom plaćanja je do 300.000,00 RSD. 

Ukoliko, sa druge strane, želite da primite sredstva na svoj broj telefona, a imate otvoren račun u Erste Banci, potrebno je da se prvo registrujete. 

Registracija za ovu uslugu je moguća na dva načina:

  • Klikom na Profil, a zatim na ikonicu u gornjem desnom uglu (Podešavanja) i nakon toga na Prenesi podešavanje dolazite do ekrana na kome je moguće izvršiti registraciju. Na ovom ekranu nalazi se polje Registruj se za Prenesi, klikom na koje se otvara ekran na kome možete proveriti svoje podatke i ukoliko je sve u redu potrebno je kliknuti na Potvrdi i uneti svoj PIN ili potvrditi akciju biometrijom (Face ID ili otiskom prsta).
  • Klikom na Plaćanja u okviru početnog ekrana, a zatim klikom na opciju Prenesi, pojaviće vam se polje Registruj se za prenesi. Proces je dalje isti kao u prethodnom objašnjenju.

 

Prijava i potpisivanje naloga biometrijskim podacima

Biometrijski podaci su posebna vrsta podataka gde se beleži jedinstvena karakteristika svakog korisnika aplikacije, poput skeniranja lica ili otiska prsta.

Biometrijsko otključavanje olakšava korišćenje aplikacije. Otiskom prsta ili skeniranjem lica možete potvrditi i plaćanja u mBanking aplikaciji.

Za korišćenje aplikacije možete i dalje da koristite standardni način sa unosom šifre, ali i najnapredniji način preko biometrijskih podataka – otiskom prsta ili skeniranjem lica.

Kako biste aktivirali prijavljivanje i potvrdu plaćanja biometrijskim podacima, potrebno je da odete u deo „Profil“, a zatim da kliknete na „Podešavanje biometrije“.

Nakon što kliknete na polje „Podešavanje biometrije“ pojaviće vam se ekran na kom možete uključiti prijavljivanje u aplikaciju otiskom prsta ili skeniranjem lica (u zavisnosti od uređaja), kao i uključiti potvrdu plaćanja na ovaj način.

Ono što je važno naglasiti jeste da, ukoliko nije uključeno prijavljivanje u aplikaciju biometrijskim podacima neće biti moguće uključiti ni potpisivanje naloga na isti način. Odnosno, moguće je uključiti i logovanje i potvrdu plaćanja ili samo logovanje u aplikaciju biometrijskim podacima.

Česta pitanja

Kako da postanem korisnik mBanking aplikacije?

<center>Ugovorite uslugu</center>

<center>Preuzmite aplikaciju</center>

<center>Aktivirajte aplikaciju</center>

Kako da aktiviram aplikaciju?

 

Aktivacija aplikacije je vrlo jednostavna i sve možete da uradite sami gde god da se nalazite.

  • Preuzmite aplikaciju
  • Ukoliko ste već koristili mBanking aplikaciju izaberite opciju „Postojeći klijent’’
  • Unesite svoj JMBG
  • Ukoliko ste novi klijent ili strani državljanin, izaberite opciju ,,Novi klijent / Strani državljanin”

Ukoliko do sada niste koristili mBanking, biće neophodno da prvo ugovorite ovu uslugu u bilo kojoj filijali Banke. 

Kodovi za aktivaciju aplikacije

Nakon što unesete svoj JMBG ili ste tek ugovorili mBanking uslugu, kroz nekoliko trenutaka, dobićete kodove za aktivaciju:

  1. E-mail kod na svoju e-mail adresu i
  2. SMS kod na broj mobilnog telefona.

Aktivacioni kodovi važe 72 sata.

Ukoliko niste stigli da aktivarate aplikaciju pre isteka kodova, ne brinite, možete ponovo da ih pošaljete sebi na isti način ili nas pozovite na 0800 201 201 ili 021 423 364.

Korišćenje aplikacije nakon aktivacije je tako lako!

Prilikom aktivacije i prve prijave u novi mBanking definišite sami četvorocifreni PIN. Ovaj PIN ćete koristiti za svako naredno prijavljivanje u aplikaciju i potpisivanje naloga za plaćanje. Nakon toga spremni ste da upravljate svojim finansijama.

 

mBanking tutorijal

Kako aktivirati Erste mBanking?

  • Ukoliko ste ranije koristili mBanking aplikaciju, ne morate da dolazite u Banku. Pokrenite aplikaciju i izaberite opciju „Postojeći klijent". Unesite svoj JMBG i kroz nekoliko trenutaka ćete dobiti kodove za aktivaciju na svoju e-mail adresu i putem SMS-a. Kodovi važe 72 sata. Zatim definišite svoj četvorocifreni PIN.
  • Ukoliko do sada niste koristili mBanking aplikaciju, biće neophodno da prvo ugovorite ovu uslugu u bilo kojoj filijali Banke. Nakon što ugovorite uslugu u Banci izaberite opciju „Novi klijent/strani državljanin". Unesite svoj JMBG i kroz nekoliko trenutaka ćete dobiti kodove za aktivaciju na svoju e-mail adresu i putem SMS-a. Kodovi važe 72 sata. Zatim definišite svoj četvorocifreni PIN.

Možda vas zanima i

Elektronsko bankarstvo – Erste NetBanking

SMS obaveštenja – NovoMob

Visa Classic debitna kartica

Visa Gold kreditna kartica